Milline on parim viis kaalu langetamiseks? Mis on efektiivseim rasvapõletaja? Kui palju pead neid lisandeid sööma, et midagi ka muutuks?

Kui tunned end tõesti pühendununa ning oled valmis alustama, siis esimeseks sammuks kaalu langetamise juures on hoolikalt planeeritud toitumine. Ilma selleta võid tarbida millist rasvapõletajat tahes, aga sa ei langeta kunagi piisavalt kaalu.

Pead oma toitumise ümber tegema: vähendama lihtsüsivesikuid, vähendama liitsüsivesikute ja küllastatud rasvade hulka ning suurendama oma valgutarbimist. Söö vähem, aga tihemini (vähemalt 5-6 toidukorda päevas) ning joo palju (3 liitrit päevas). Lisaks treeni regulaarselt!

Kui kõik need asjad on paigas, võid hakata mõtlema rasvapõletaja kasutamisele.

Kui palju kaalu võib rasvapõletajaga langetada?
Ainult neid võttes ei lange midagi. Aga kui järgid korrektset toitumist ning treenid regulaarselt, võib hea rasvapõletajate kombinatsioon toetada kuni poole lisakilo kaotust nädalas. See ei tähenda, et sa ei saaks kaalu langetada ilma rasvapõletajata, aga see võib teha langetuse efektiivsemaks ja kergemaks.

Milline on parim rasvapõletaja?

Parimat rasvapõletajat ei ole. Reageerime kõik erinevatele toimeainetele erinevalt – mõned toimivad minul, teised sinul. Seetõttu ongi erinevaid rasvapõletajaid ning sina pead leidma selle, mis just sulle kõige paremini sobib!

Mida erinevad rasvapõletajad teevad

1. L-karnitiin: Aminohape, mis toetab rasvade vabastamist ja nende energiana kasutamist. Tarbi 1000-2000 mg L-karnitiini enne treeningut, et treeningul vabanenud rasvad koheselt energiaks kasutataks.

2. Termogeensed rasvapõletajad: On palju erinevaid termogeenseid rasvapõletajaid; kõik need võimendavad metaboolseid protsesse kehatemperatuuri ja pulssi tõstes – mis panebki keha rohkem energiat (kaloreid) kasutama. Üldiselt sisaldavad termogeensed rasvapõletajad kofeiini, mistõttu peaksid nende kasutamise ajal vähendama kohvi ning energiajookide tarbimist. Termogeenseid rasvapõletajaid peaks tarbima hommikul ning päeval, enne söögikordi või enne treeningut, neid ei tohiks kasutada õhtul, kuna võivad rikkuda une. Peaksid alustama madalama kogusega ning seda seejärel aeglaselt järk-järgult suurendama.

3. Diureetilised kaalulangetajad: Iseenesest pole need väga efektiivsed ja mõtekad, kuna vee väljutamine kehast on ajutine ning keha ei suuda seda seisundit kaua säilitada. Keha üritab veetasakaalu säilitada ning sa ei näe suuremaid tulemusi, kui sa just kogu oma rasvast enne lahti ei saa. Siiski võivad need teiste rasvapõletajatega kombineeritult kenasti toonitud lihaseid välja tuua.

4. Kroom:Kroom vastutab veresuhkru taseme kontrolli eest. Kroomi tarbimine võib ära hoida suuri kõikumisi veresuhkru tasemes ning seeläbi ka insuliinipiiki, mis leiab aset peale lihtsuhkrute või kõrge glükeemilise indeksiga toitude tarbimist. Kroomi tõttu salvestab keha vähem lisarasva.

5. CLA:Konjugeeritud linoolhape langetab veresuhkru ja kolesterooli taset ning võimendab ainevahetust. Aitab dieedi ajal lihasmassi säilitada ning toetab rasvarakkude mõõtmete vähendamist.

6. Koliin-inositool: Need kaks aktiivset koostisosa esinevad rasvapõletajates tihti koos, kuna nende kombinatsioon soodustab efektiivset kaalulangetust. Mõlemad on lipotroopsed ained, mis tähendab, et nad hoiavad ära kolesterooli ja rasvade ladestumise ning suurendavad rasvade ainevahetust.

Kuidas ma peaksin rasvapõletajaid kasutama?

Võid kombineerida erinevate mehhanismidega rasvapõletajaid, kuna nad täiendavad teineteise toimeid suurpäraselt. See tähendab, et võid samaaegselt võtta näiteks termogeenset rasvapõletajat, L-karnitiini ja koliini-inositooli. Küll aga ei tohiks võtta erinevaid sama mehhanismiga rasvapõletajaid, eriti termogeensete rasvapõletajate puhul, kuna liigne hulk stimulante ei tee sind mitte energilisemaks vaid hoopis väsinumaks ning letargilisemaks (see käib ka liigse kofeiini tarbimise kohta).

L-Carnitine 3000 mg ampull

Kõrgeima doosiga L-karnitiini toode. Mulle meeldivad need ampullid väga just mugavuse pärast. Lihtsalt viska ampull hommikul kotti ning võta jõusaali kaasa. Võid võtta pool ampulli enne treeningut ning segada teise poole oma joogiveega, mis annab su treeningule pideva L-karnitiini varu. 5 või 10 minuti pärast higistad hirmsalt, kuid sa ei väsi ning läbid oma treeningu lihtsalt.

Thermo Drine – Kombineeritud rünnak rasva vastu

Kombineeritud rasvapõletaja: Thermo Drine sisaldab muuhulgas termogeenseid koostisosi, L-karnitiini ning kroomi. Termogeensed koostisosad teevad su kogu päevaks energiliseks ning annavad sulle energiat töötamiseks, treenimiseks, õppimiseks jne. Rohelise tee ekstrakt parandab seedimist, stimuleerib ainevatust ning soodustab rasvade kohest põletamist, mis aitab olemasolevat rasvahulka vähendada. Kofeiin mobiliseerib rasvu ja soodustab nende energiana kasutamist. Garcinia Cambogia ekstrakt vähendab söögiisu ning inhibeerib rasvade sünteesi (rasva ladestumist). Ta kaaslane on kuulus Yerba Mate, mis aitab termogeenselt kaloreid põletada ning langetab samaaegselt söögiisu, parandab konsentratsiooni ning erksust.

Thermo Drine rasvapõletaja sisaldab nii L-karnitiini kui diureetilisi toimeineid, rünnates rasva seeläbi mitme nurga alt ning pakkudes mitmekülgset tuge kaalu langetamisel. Selle kroomi sisaldus kontrollib su veresuhkru taset.

Kolapähkel stimuleerib kesknärvisüsteemi toimimist, soodustab erksust ning vaimset tervist, vähendab söögiisu, stimuleerib vereringet ning toetab lihastööd. Sel on kerge diureetiline toime, mistõttu see ei tekita vedelikupuudust, vaid puhastab su keha efektiivselt ning aitab väljutada lagunenud rasvade jääke. See on naturaalne kofeiini allikas!